TOLLIBOLL


CEMENTA Heidelberg cement Group// Skapa en hemsida på 4 minuter www.dinstudio.se din Studio (Logo)// svart (BILD) Astrid Lindgren minnesmonument med ML Ekman [titta sidor 4.]// Café Arbetare Chefen åkte till Freiburg sista jul köpa bilen. Nästan dag åkte han tillbaka. [2 x 15 = 30 tim.]// Akvarellpriser i Stan: A4 20 Blatt/180gr 29,- (Pandura); A3 20/180 78,- (Pandura); A3 handgjort 5Blatt 64,- (Pandora) A3 12Blatt 270gr 85,- Clas Ohlson eller olika formaten och qualitet på KERAMIN/Sveavägen// singel RÄTTVIK och gemensamt spel: RT 22 02JUN07 V75: 2 rätt/1rätt 4 x 2.; 2 x 3.; 1dg//Kolmården: SRYTSÄGG ligger i kulen att ingen ding hände (BILD)// TV: SIGRID OCH ISAAC kanske en formmässigt intressant dokumentär men inhåldsmässigt helt ointressant med dialoger som ”Jag vill målar” Jag vill också målar”. Dessutom: att Nazisterna fanns det också i Sverige är känd, bara jag visade det inte. TAKKA!// UNDVIK DESSA: VITA Rhine Lady Liebfraumilch (nr 5961, 157kr) kan få varje maltid att gå på grund Castillo de Gredos Blanco (nr 12798, 159kr) lägger sardin på festyran Guntrum Riesling (nr 6155, 169kr) kostar mycket mer än en lösmustasch, men är inte tiondel så kul 2006 Black Tower Rivaner (nr 6045, 175kr) kan få vem som helst att bli nykterist 2006 FM Riesling (nr 5844, 219kr) är ett ovänlig onödigt kortvågsvin Königsmosel Riesling (nr 7469, 169kr) borde abdikera från vinlistan RÖDA 2006 Lindemans Shiraz Cabernet (nr 16460, 215kr) är ett riktig dåligt skämt 2004 Vista TR Tinta Roriz (nr 2045, 206kr) är lika stendöd som monty Pyt(h)ons norska papegoja. Ett totalt fiasko!// TV: mycket mer rolig: Kortfilm ”I Edens lustgård” från Jessica Nettelbladt på hennes pappa// ”Att gå in skogen”: Skogen var mörk/ Barnet som följde mig/ kramade hard min hand/ Barnet och jag ett/ inga ord behöves/ vi gick längre in./ Plötsligt såg jag det/ min barndom hel, orörd/ en älgkalv rusade iväg/ Johan Melbi// (GRAFIK) Präktige x salus alba// P.S.: (Rollator) Astrid Lindgren har kastad sig ut av graven, det var för mycket rullar för vända sig så många gånger//