[UR]

[UR]
ALLIANSBÄLTE: Ich(blank) eller Jag(diamant)/bälte ingår/ 999,-kr/ Model: Du fashion: K-punkt// FÖRLAMA DIG SJÄLV – JAG FÖRSÖK STANNA FRISK// Tonåringar lider svårt av stress Det är jättestressigt om man är tonårig säger AMANDA PÅHLSON//Tafsa här och där: (BILD)//vad har du tänkt? Du kan välja mella: GEOGRAFIE SPORT KÄNSLOR FRAMTIDEN och ………………// Stammwürze: vid öltilverkning kokas en vört på mältat korn, vete eller råfrukt. Stärkelsen bryts ner och omvandlas till jäsbart socker. Därefter kokas vörten med humle, och vips har man en stammvört. Stammvörtsstyrkan anger helt enkelt vörtens sockerinnehåll.//Det kan man göra: ANGLAR & BARN 139,- p./St. (Bild)// Kvinnor utan influence: Ursäkta Melanie: Beton båt ligger fortfarande på kajen mitt i mot Hornstull. Skulle slutar förra aret?//vaggvisa: solen går sin höga ban/ uppa himlarunden/ månen seglar som en svan/ uti midnattsstunden/ - / Allting gammalt är så nytt/ för en liten fattig glytt/ som i jans till världen// Harriet Löwenhjelm 1887 – 1918 Sverige ur DIKTER 1927 [poesi på väg/ SL// Alpdröm: ett büro beställde 900 T-shirts men varje gång jag försökte ringa blir det 100 mindre. (lite senare träffade jag Toni Hoeffter från Bad Toelz, han hade min guld kedja på halsen och dansade vild och fårlig i ett lokalt diskotek.// TOAARTIKLAR: Söderkille vill gärna har fyr-lagrig rull(39,-) men flickor tar grå tidningsrullar(19,-).// SBR:S HONUNGSFÖRMEDLING nu kommer Titel// Problem: I Berlin träffade redaktionen Israelisk sammlare som var sista året i Sverige: ”Allt är likadan - allt är Sozialismus”. Varje gång jag är ut i stan tänker jag: Jämtställning för judena.// SYSTEMBOLAGET Det endast sak som skönt är diskförsälning. Nu är målet att samtliga butiker ska ha självbetjäning år 2010/ STÄNG NÄR HELA SYSTEMBOLAGET// Ett grund till för inte åkar till Venedig: Henrik Håkanson Monografie// Varning: köpa ingen TIGER OF SWEDEN under trousa till din kille – det är värdlös qualitet.//