Rotvälta No.1

Rotvälta No.1
Björkhagens Golfclub – sista dokument skrivad med min PARKER som jag förlorad också där.// Första sak som inte funkade var transport bandet för bagage. Efter 25 minuter vi ska gå till band ett. Nästan fel var: bankomat jobbade inte. Okej min MAESTRO-Card bli accepterad på kassan för bussticket. Men Flygbussen tog 1 timme istället av 40 minuter/ O du snäll Sverige, om du vill är bästa land i världen du ska förbättra din start förhållande.// Straffdricka: brustabletter med varm kranvatten på morron.//
Utan – FengShui – bo: urinera på morron och äta samtidigt banan// Alla Afrikan husholder
har bättre mögligheter för diska än här (BILD) Stenkastning för architekt av Högalidsgatan 41; rent anatomisk är det omöglig att diska utan permanent felställning av ryggmuskulatur: ring Försäkringskassan// jag inte läs mer: grammel@grazerkunstverein.org om du vill jag videbefodra hans mail till dig: ……………..// Jag är inte Du//
Maria Mirian planera footbollen på ZINKENSDAMM: om du spela ball till Stefanie, kan du Fredrik passa till mig, kanske jag flanka in.(BILD) Klackerna// (BILDPussfågel/Hakspekt(BILD)// GÖRVÄLNS Stolt 1763 (BILD)// INGELA JOH. Heter från början av juli ”Gröndal-Lilli”. Hejdå ”Södervadfan”]//Det blir en stor Maibrasa på Kalläng// så stor (2cm) men så viktig (50cm)// OBS Rullande grus/ Varning för halka// Nu kan du spelar NORSK LUNCH V5/ Förutom V5 kan du spelar Vinnare, Plats och Tvilling. Det norska V5-loppen visas hos ATG-live ombuden med början kl.13.20/ Spelstopp ATG-live: V5 lopp1 kl13.10/lopp2 kl13.20/ lopp3 fram till start/ övriga ombud kl.13.05/ Norsk flag fem gånger//Järffalla Hembygdsförening: Sön 6 Maj kl. 11 STAKETS HISTORIA Ta gärna med picknickkorg// Kompromis jag g kan baissa här: men jag inte bo där var jag pruppa! (SVERIGE Kartan) [inte svara]//